200 نفر از دانشجویان بسیجی مراغه عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند

200 نفر از دانشجویان بسیجی مراغه عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند

مراغه - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه مراغه با اشاره به اعزام 200 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه های مراغه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور گفت: این دانشجویان در قالب کاروان های راهیان نور دانشجویی به این مناطق اعزام شدند.

 

سرهنگ پاسدار رضا سامی افزود: این کاروان متشکل از دانشجویان بسیجی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی این شهرستان بوده که در قالب این کاروان فرهنگی و تربیتی از این مناطق دیدن می کنند.
وی ادامه داد: دانشجویان شرکت کننده در این کاروان، از یادمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس در اروند کنار، شلمچه، هویزه، طلائیه و دهلاویه بازدید کرده و با ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان در سال های نبرد حق علیه باطل از نزدیک آشنا می شوند.
وی گفت: در این سفر معنوی و فرهنگی دانشجویان بسیجی به مدت 6 روز از این مناطق عملیاتی و یادمان های شهدا بازدید می کنند.
وی افزود: حضور دانشجویان به عنوان اقشار تحصیلکرده و نسل آینده ساز جامعه در این مناطق موجب تقویت روحیه ایثار، جهاد و شهادت طلبی در آنان شده و این امر میثاق دوباره ای با آرمان های شهدا در دفاع از ارزش های متعالی اسلام و انقلاب اسلامی خواهد بود.
به گزارش ایرنا، از ابتدای سال تاکنون حدود 2 هزار و 800 نفر از دانش آموزان و اقشار مختلف مردم مراغه در قالب کاروان های راهیان نور عازم مناطق عملیاتی شمالغرب و جنوب کشور شده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 اسفند 1395برچسب:, | 8:19 | نويسنده : شهروند مراغه ای |